Sunday, January 16, 2011

Agitpop.me


Nova inkarnacija Agitpopa od sinoć je na adresi Agitpop.me
Evo o čemu je reč.
Između ostalog se navodi da je portal "zamišljen kao skup najrelevantnijih i najsvežijih tekstova sa velikih i malih svetskih sajtova a koje čitaoci, uz kratak uvod i naslov na srpskom, zapravo čitaju na originalnom jeziku. AGITPOP.ME je tako jedini dvojezični domaći sajt na kojem posetioci mogu da vode polemiku na svom jeziku, a koja se tiče tema koje su plasirane na mestima koja se zovu SALON, GUARDIAN, ADVOCATE, CRACKED, NATION, WIRED, HUFFINGTON POST itd."
Koncept news agregatora sa autorskim pečatom + blog, komentari, fotografije... se pokazao uspešnim u navedenim slučajevima (ja nikako ne bih propustila ni the Daily Beast), a kod nas je nedostajao. Tako da, uz kombinaciju sa kreativnom i iskusnom ekipom, očekujem da će ovo biti interesantno i provokativno online me.stašce.

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...