Friday, April 16, 2010

Medijski konsultant


Sarajevski Mediacentar objavio je koristan priručnik "Želite li biti konsultant". Prvenstveno je namenjena medijskim konsultantima, ali može biti primenljiva i na druge bliske oblasti.
Evo kratkog objašnjenja iz knjige:

Šta znaci medijski konsultant?
Ne postoji univerzalan odgovor na ovo pitanje, vec on zavisi od osobe koja odgovara. Najkraci odgovor bi bio – osoba koja radi u medijskoj industriji ili osoba koja radi kao konsultant, a posjeduje dobro znanje iz podrucja medija. Medijski konsultanti cine šaroliku grupu, jer obuhvataju ljude koji su usmjereni ka marketingu, finansijama ili menadžmentu, zatim strucnjake koji rade na automatizovanju ili u redakciji, te ljude, kao što sam ja, koji imaju generalan pristup ovom poslu i pomažu medijskim organizacijama koje rade pod teškim društvenim i ekonomskim okolnostima. Upravo iz ovih razloga je teško definisati profesiju medijskog konsultanta.

Više detalja o publikaciji i link za download možete naći na njihovom sajtu.

Moje konsultantsko iskustvo je takvo da je obično uključivalo analize i evaluacije sadržaja nekog medija, zajedno sa pratećim informacijama o položaju i značaju tog medija u okviru konkrentog medijskog sistema i drugih medija, kao i preporuka za poboljšanja u sadržaju, formi i odnosima sa javnošću.

2 comments:

Unknown said...

Zanimljivo..samo, kad sam pokušao skinuti knjigu čitav pdf format bio je pun nekih stupidnih tačkica umjesto slova :((

Media Mix said...

Ne znam zasto, ja sam ga normalno otvorila i citala

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...