Tuesday, February 24, 2009

Manji prihodi od oglašavanja

Današnji Pregled piše:

Prihodi štampanih medija od oglašavanja mogli bi ove godine da budu manji 20 odsto, što može usloviti i pad tiraža 10 odsto, a posebno će biti pogođene one štamparije koje se finansiraju isključivo prodajom oglasa, pokazalo je istraživanje kompanije „Diloit“. Ekonomska kriza najviše će pogoditi novinske izdavače u razvijenim zemljama, pa se očekuje da određena izdanja uskoro budu prebačena u elektronsku formu i dostupna isključivo putem Interneta. Kriza bi mogla doprineti porastu televizijskog oglašavanja, predviđaju analitičari i dodaju da se očekuje da će prosečni gledalac u 2009. pred televizorom provesti 30 minuta nedeljno više nego lane.

Originalni summary ovog predviđanja može se naći na sajtu Deloitte. 

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...