Monday, December 8, 2008

Kriza ispričana na tako mnogo načina

Čuvena Tolstojeva rečenica o srećnim versus nesrećnim porodicama još jednom dobija potvrdu kada se govori o aktuelnoj krizi u svetu i u medijima:

- Od toga kako i da li stvaraoci u starim medijima i industriji zabave mogu da se prilagode tehnološkim promenama (treba li, npr. da smisle sadržaje pogodne da se objavljuju na Twitteru),

- do toga kako svetska finansijska kriza ne samo ugrožava poslove u medijima, već i proliferacija načina komunikacije ubrzava i pojačava paranoju od krize,

- dok u isto vreme Gwyneth Paltrow pokreće svoj online magazin koji je, kako primećuje kolumnistkinja the Daily Beast, pokrenut u najnezgodnije vreme i neretko predlaže stvari neprimerene ekonomskoj krizi.

- Na kraju, tu su i današnje vesti da bi se listovi kao što su Los Angeles Times, Chicago Tribune, pa i New York Times, mogli ubrzo naći pred bankrotom.

Ukratko, što više ovakvih stvari pročitate, to više ideja o Božiću u aprilu deluje kao optimistična opcija.

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...