Friday, November 21, 2008

Saga o Mardokovima


Odlomak iz knjige o Rupertu Mardoku (Rupert Murdoch), koja uskoro izlazi, u decembarskom broju Vanity Fair odlično je štivo za kišno-snežni vikend: Opširno, dobro napisano, pikantno, uzbudljivo. Porodične drame, brakovi, deca, njihove karijere i životi, a sve opet deo najveće medijske dinastije i korporacije...
A njegovo mišljenje o tome da li će štampa preživeti ofanzivu interneta, prenosili su ovih dana mnogi mediji u svetu, pa i Blic.
Mardok, između ostalog, kaže:
Činjenica je da će u decenijma koje dolaze, štampane verzije nekih novina izgubiti tiraž. Ali ako obezbede čitaocima vesti kojima oni mogu da veruju, doći će do "dizanja tiraža" drugim kanalima - na web stranicama, imejl distribucijom, preko mobilinih telefona. "U ovom veku, forma distribucije vesti se može promeniti, ali potencijalni korisnici sadržaja koji nudimo će se uvišestručiti", tvrdi čovek koji u svom "carstvu", rasprostrtom preko svih kontinenata, ima renomirane listove, televizijske mreže, filmske kuće i online mrežu MySpace.

Ukratko, like it or not, vidimo RMa ne samo u ulozi - svetski kralj tabloida, već i u onoj - vizionar hibridnih medija.
Do sada je bio uspešan...

No comments:

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...