Thursday, February 21, 2008

RTS

Nakon što su skinuli američke serije i filmove sa programa, svesredno se bar dva dana bavili i prenosili današnji miting i moleban, na RTSu su izgleda zaključili da bi to bilo to, te večerašnji program nastavili manje-više regularno. To što je u isto vreme na ulicama povređeno oko sto ljudi i jedna osoba poginula (prema trenutnim izveštajima), zapaljene i razlupane ambasade, prodavnice, firme, automobili itd, ukratko sveopšti haos, za nacionalnu TV nije očigledno bio razlog za preteranu programsku pažnju. I dok većina drugih televizija makar s vremena na vreme ima posebne segmente programa posvećene dešavanjima na ulicama Beograda, RTS se zadovoljila izveštajem u redovnim vestima. Te smo tokom večeri imali igrane programe na oba kanala. Zatim dnevnik na jednom, a suđenje Šešelju na drugom. Trenutno su na prvom 'Srpski klasici', neki igrani program. Na drugom i dalje Šešelj.

update
Fotografija koja bi svakom političkom i medijskom analitičaru (a zašto ne i glasaču) u Srbiji mogla značajno olakšati posao.

3 comments:

Sebe Sebi Na Dar said...

jesi videla!??
neverovatno!
drago mi je shto ne placam preplatu.

Anonymous said...

stidim se sto sam do sada placao tv pretplatu, iz sta ti ja znam... neke zelje da sebi ne namaknem bedu. ali januar je bio poslednji mesec kada sam to uradio...

Anonymous said...

meni je ta rec moleban potpuno neshvatljiva. a slika je... nemam reci.

Metodologija fact-checking sajtova

Jedan tekst od pre pet godina, i dalje može biti koristan, mada su se stvari svakako izmenile u međuvremenu.  FACT-CHECKING SAJTOVI -...